Hipospec DCT/DSG
Wysokiej jakości olej przekładniowy DCT/DSG (Dual Clutch Transmission/Direct Shift Gearbox) do mechanicznych skrzyń biegów z podwójnym sprzęgłem zarówno suchym jak i mokrym. Produkowany z wysokojakościowych olejów bazowych i zaawansowanych technologicznie dodatków uszlachetniających. Szczególnie zalecany do stosowania w skrzyniach z podwójnym sprzęgłem (DSG) samochodów marki Volkswagen, Audi, Skoda, Seat, Lamborghini, Nissan.
- Pojemność
- 1L
5L
20L
60L
208L - Specyfikacje
- BMW 83 220 440 214
BMW 83 222 147 477
BOT 341
Bugattti Veyron
Chrysler Powershift 6-speed: 68044345 EA & GA
Ferrari 7-speed: TF DCT-3
Fiat 9.55550-MZ6
Ford Powershift 6-speed: WSS-M2C936-A1490761
Ford Powershift 6-speed: WSS-M2C936-A 1490763
Mitsubishi TC-SST 6-speed: Dia-Queen SSTF-1
Peugeot/Citroen DSC 6-speed: PSA 9734.S2
Renault EDC 6-speed
Renault EDC 7-speed
VW (Audi, Seat, Skoda) 6-speed FWD: TL 521 82/G 052 182 A6
VW (Audi, Seat, Skoda) 6-speed FWD: TL 521 82/G 052 182 A2
VW (Audi, Seat, Skoda) 7-speed: TL 52529/G 052 529 A6
VW (Audi, Seat, Skoda) 7-speed: TL 52529/G 052 529 DSG7
VW (Audi, Seat, Skoda) 7-speed: TL 52529/G 052 529 A2
VW/Audi G 052 512
VW Golf GTE DQ400E
Volvo Powershift 6-speed: 1161838
Volvo Powershift 6-speed: 1161839
ZF/Porsche Oil #999.917.080.00 - Lepkość w temperaturze 100°C, [cSt]
- 7
- Wskaźnik lepkości
- 162
- Temperatura płynięcia, [°C]
- -51
- Temperatura zapłonu, [°C]
- 209
- Lepkość wg Brookfielda, [mPa·s]
- mniej niż 13200 (-40°C)
- Działanie korodujące na płytce miedzianej w ciągu 3h [stopień korozji]
- 1b (120°C)