Spec Diesel FAP/DPF 10W/40
Półsynetyczny olej silnikowy z obniżoną zawartością popiołu siarczanowego, siarki i fosforu. Szczególnie zalecany do wysokoprężnych silników Diesla zasilanych paliwem o niskiej zawartości siarki (max. 50 ppm), wyposażonych w układy recyrkulacji spalin (EGR, AGR), z i bez filtrów cząstek stałych (DPF) oraz do silników z selektywnym katalizatorem redukującym tlenki azotu w spalinach (NOx).
- Pojemność
- 5L
20L
60L
208L - Klasa lepkości
- SAE: 10W/40
- Klasa jakości
- ACEA: E6
ACEA: E7
ACEA: E9
ACEA: E11
API: CI-4 - Specyfikacje
- CAT ECF-1-a
CNG
CUMMINS CES 20077
DTFR 15C110 (MB 228.31)
Deutz DQC IV-10 LA
MAN 3271-1
MAN 3477
MTU Type 3.1
Mack EO-N, CUMMINS CES 20076
Renault RLD- 2
Volvo VDS-3 - Lepkość w temperaturze 100°C, [cSt]
- 13,5
- Wskaźnik lepkości
- 145
- Temperatura płynięcia, [°C]
- -38
- Temperatura zapłonu, [°C]
- 220
- Liczba zasadowa, [mg KOH/g]
- 8
- Lepkość CCS, [mPa·s]
- mniej niż 7000 (-25°C)
- Popiół siarczanowy, [%]
- mniej niż 1,0
- Odparowalność metodą Noack'a, [%]
- mniej niż 13