Spec Diesel FAP/DPF CJ-4 5W/30
Olej silnikowy oparty o technologię syntetyczną z obniżoną zawartością popiołu siarczanowego, siarki i fosforu. Przeznaczony do wysokoprężnych silników Diesla, które pracują w ciężkich warunkach i spełniają normy Euro VI, V a także starsze. Zalecony do pojazdów wyposażonych w układy recyrkulacji spalin (EGR, AGR), z i bez filtrów cząstek stałych (DPF) oraz do silników z selektywnym katalizatorem redukującym tlenki azotu w spalinach (NOx).
- Pojemność
- 5L
20L
60L
208L - Klasa lepkości
- SAE: 5W/30
- Klasa jakości
- ACEA: E4
ACEA: E6
ACEA: E7
ACEA: E8
ACEA: E9
ACEA: E11
API: CJ-4
API: SN - Specyfikacje
- CAT ECF-3
Cummins CES 20081
DTFR 15C100 (MB 228.31)
DTFR 15C110 (MB 228.51)
Detroit Diesel 93K218
Deutz DQC IV-10 LA
JASO DH-2
MACK EO-N PP
MACK EO-O PP
MAN M3271-1
MAN M3477
MAN M3575
MAN M3677
MAN M3691
MTU Type 3.1
Renault RVI RLD-3
Scania LA
Scania LDF-4
Volvo VDS-4 - Lepkość w temperaturze 100°C, [cSt]
- 10,2
- Wskaźnik lepkości
- 145
- Temperatura płynięcia, [°C]
- -42
- Temperatura zapłonu, [°C]
- 225
- Liczba zasadowa, [mg KOH/g]
- 10
- Lepkość CCS, [mPa·s]
- mniej niż 6600 (-30°C)
- Popiół siarczanowy, [%]
- mniej niż 1,0
- Odparowalność metodą Noack'a, [%]
- mniej niż 13