Spec Diesel FAP/DPF 5W/30
Olej silnikowy oparty o technologię syntetyczną z obniżoną zawartością popiołu siarczanowego, siarki i fosforu. Przeznaczony do wysokoprężnych silników Diesla, które pracują w ciężkich warunkach i spełniają normy Euro VI, V oraz starsze. Zalecony do pojazdów wyposażonych w układy recyrkulacji spalin (EGR, AGR), z i bez filtrów cząstek stałych (DPF) oraz do silników z selektywnym katalizatorem redukującym tlenki azotu w spalinach (NOx).
- Pojemność
- 5L
20L
60L
208L - Klasa lepkości
- SAE: 5W/30
- Klasa jakości
- ACEA: E6
ACEA: E7
ACEA: E8
ACEA: E9
ACEA: E11
API: CI-4 - Specyfikacje
- CAT ECF-1-a
CNG
CUMMINS CES 20076
CUMMINS CES 20077
DTFR 15C110 (MB 228.51)
Deutz DQC IV-10 LA
MAN M3271-1
MAN M3477
MTU Type 3.1
Mack EO-N
Renault RLD-2
Volvo VDS-3 - Lepkość w temperaturze 100°C, [cSt]
- 10,2
- Wskaźnik lepkości
- 145
- Temperatura płynięcia, [°C]
- -42
- Temperatura zapłonu, [°C]
- 220
- Liczba zasadowa, [mg KOH/g]
- 8
- Lepkość CCS, [mPa·s]
- mniej niż 6600 (-30°C)
- Popiół siarczanowy, [%]
- mniej niż 1,0
- Odparowalność metodą Noack'a, [%]
- mniej niż 13