Spec Diesel SHPD E9 CJ-4/SN 15W/40 **
Olej silnikowy typu Super High Performance Diesel, oparty o technologię "Mid SAPS", która wydłuża żywotność filtrów cząstek stałych. Stworzony specjalnie do zastosowania w wysoko obciążonych silnikach z turbodoładowaniem lub bez. Zalecany do ciężkiego sprzętu budowlanego, autobusów i samochodów ciężarowych. Spełnia wymagania normy emisji spalin Euro VI , V i starsze.
- Pojemność
- 20L
60L
208L - Klasa lepkości
- SAE: 15W/40
- Klasa jakości
- ACEA: E7
ACEA: E9
ACEA: E11
API: CJ-4
API: SN - Specyfikacje
- Allison C-4
CAT ECF-1-a
CAT ECF-2
CAT ECF-3
Cummins CES 20081
DTFR 15C100 (MB 228.31)
Deutz DQC III-10-LA
Global DHD-1
JASO DH-2
MACK EO-O PP
MAN M3575
MTU Type 2.1
Renault RVI RLD-3
Scania LA-2
Volvo VDS-4 - Lepkość w temperaturze 100°C, [cSt]
- 13
- Wskaźnik lepkości
- 135
- Temperatura płynięcia, [°C]
- -30
- Temperatura zapłonu, [°C]
- 225
- Liczba zasadowa, [mg KOH/g]
- 9
- Lepkość CCS, [mPa·s]
- mniej niż 7000 (-20°C)
- Popiół siarczanowy, [%]
- mniej niż 1,0
- Odparowalność metodą Noack'a, [%]
- mniej niż 13