Spec Diesel FAP/DPF CJ-4 10W/40

Spec Diesel FAP/DPF CJ-4 10W/40

Półsynetyczny olej silnikowy z obniżoną zawartością popiołu siarczanowego, siarki i fosforu. Szczególnie zalecany do wysokoprężnych silników Diesla zasilanych paliwem o niskiej zawartości siarki (max. 50 ppm), wyposażonych w układy recyrkulacji spalin (EGR, AGR), z i bez filtrów cząstek stałych (DPF) oraz do silników z selektywnym katalizatorem redukującym tlenki azotu w spalinach (NOx).

Indeks: 106474
EAN13: 5902311110742
Klasa lepkości: SAE: 10W/40
Klasa jakości: ACEA: E4 ACEA: E6 ACEA: E7 ACEA: E8 ACEA: E9 ACEA: E11 API: CJ-4 API: SN
Specyfikacje: CAT ECF-3 Cummins CES 20081 DTFR 15C100 (MB 228.31) DTFR 15V110 (228.51) Detroit Diesel 93K218 Deutz DQC IV-10 LA JASO DH-2 MACK EO-O PP MAN M3271-1 MAN M3477 MAN M3575 MTU Type 2.1 MTU Type 3.1 Renault RLD-2 Renault RVI RLD-3 Scania LA Volvo VDS-4
Pojemność:
Pojemność
20L
60L
208L
Klasa lepkości
SAE: 10W/40
Klasa jakości
ACEA: E4
ACEA: E6
ACEA: E7
ACEA: E8
ACEA: E9
ACEA: E11
API: CJ-4
API: SN
Specyfikacje
CAT ECF-3
Cummins CES 20081
DTFR 15C100 (MB 228.31)
DTFR 15V110 (228.51)
Detroit Diesel 93K218
Deutz DQC IV-10 LA
JASO DH-2
MACK EO-O PP
MAN M3271-1
MAN M3477
MAN M3575
MTU Type 2.1
MTU Type 3.1
Renault RLD-2
Renault RVI RLD-3
Scania LA
Volvo VDS-4
Lepkość w temperaturze 100°C, [cSt]
13,5
Wskaźnik lepkości
145
Temperatura płynięcia, [°C]
-38
Temperatura zapłonu, [°C]
225
Liczba zasadowa, [mg KOH/g]
10
Lepkość CCS, [mPa·s]
mniej niż 7000 (-25°C)
Popiół siarczanowy, [%]
mniej niż 1,0
Odparowalność metodą Noack'a, [%]
mniej niż 13

Ponad 25 lat doświadczenia

Własne laboratorium

Szeroka gama produktów

Profesjonalne doradztwo

Skład podatkowy

Polski producent

Powiązane produkty ( Liczba pozostałych produktów w tej samej kategorii: 16 )