Spec Diesel FAP/DPF CJ-4 10W/40
Półsynetyczny olej silnikowy z obniżoną zawartością popiołu siarczanowego, siarki i fosforu. Szczególnie zalecany do wysokoprężnych silników Diesla zasilanych paliwem o niskiej zawartości siarki (max. 50 ppm), wyposażonych w układy recyrkulacji spalin (EGR, AGR), z i bez filtrów cząstek stałych (DPF) oraz do silników z selektywnym katalizatorem redukującym tlenki azotu w spalinach (NOx).
- Pojemność
- 20L
60L
208L - Klasa lepkości
- SAE: 10W/40
- Klasa jakości
- ACEA: E4
ACEA: E6
ACEA: E7
ACEA: E8
ACEA: E9
ACEA: E11
API: CJ-4
API: SN - Specyfikacje
- CAT ECF-3
Cummins CES 20081
DTFR 15C100 (MB 228.31)
DTFR 15V110 (228.51)
Detroit Diesel 93K218
Deutz DQC IV-10 LA
JASO DH-2
MACK EO-O PP
MAN M3271-1
MAN M3477
MAN M3575
MTU Type 2.1
MTU Type 3.1
Renault RLD-2
Renault RVI RLD-3
Scania LA
Volvo VDS-4 - Lepkość w temperaturze 100°C, [cSt]
- 13,5
- Wskaźnik lepkości
- 145
- Temperatura płynięcia, [°C]
- -38
- Temperatura zapłonu, [°C]
- 225
- Liczba zasadowa, [mg KOH/g]
- 10
- Lepkość CCS, [mPa·s]
- mniej niż 7000 (-25°C)
- Popiół siarczanowy, [%]
- mniej niż 1,0
- Odparowalność metodą Noack'a, [%]
- mniej niż 13